5th night in Wisconsin

Idag var jag på min nya high school och gick runt för att se hur den ser ut, och den är stor - känns det som i vart fall. Imorgon klockan 10.30 ska jag möta min counselor för att välja mina klasser, få mitt schema och sen är det bara att vänta på att skolan ska börja. Idag hade jag min första tennisträning med skollaget. Det var ganska nervöst. Jag spelade med coachen och alla andra stod bredvid banan och pratade/kollade. Men det kändes rätt bra och jag har spelat mycket sämre i mina dar'!! Sen hade tennislaget match mot ett annat skollag. Jag följde med men spelade inte.
Min granne här i the US är med i skolans cross country lag och hade ett gäng kompisar över igår. Han bjöd över mig så jag fick träffa några från skolan. Vi hade en bonfire och jag, riktigt roligt.
Så nu har jag träffat ett gäng ungdomar som jag kommer gå i skolan med, vilket känns skönt. Alla är trevliga och jag är excited inför morgondagen då jag ska göra/fixa mitt schema :)
 
I fredags så hade vi en bonfire i trädgården och jag åt min första "smores", det var sååå gott! Definitivt något jag kommer fortsätta med i Sverige :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0