Cykeltur

Kom nyligen hem från en cykeltur med min värdmamma och mina värdbröder. De har alla racecyklar så jag fick låna en och så tog vi en cykeltur i skogen, eller ja, det var typ en rutt genom skogen och ut till någon camping osv. Hur som helst så cyklade vi 14 km så det blev ett litet träningspass idag med. Vi höll ett relativt lågt tempo stundvis så vi kunde prata lite och sånt, men vara blev vi allt. Tyvärr så hade jag inte med någon kamera, vilket jag ångrar för det var sjukt fin utsikt på ett av ställena där vi stannade, men värdmamman sa att vi skulle cykla här fler gånger så då tar jag med kameran.
Nu har vädret slagit om från sol till regn och det väntas tydligen en storm, vilket inte känns helt tipp topp för vi ska nämligen sätta oss i bilen och köra upp norrut i ett par timmar nu för att åka till deras stuga. Men men, än så länge har ingen storm brutit ut.

Kommentarer
Postat av: Liv & Philip

Hej!! Låter som att du har det super, kul att läsa din blogg! Vi är i Grekland men ska hem till verkligheten imorgon ;) Kram!

Svar: Heej!! Jao, jag har det toppen! Ah, Parga, jag antar att ni har haft en härlig vecka! Kram :)
Anna Högsten

2013-09-01 @ 18:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0