Hem ljuva hem

Hallå!
Sitter nu hemma i Lund efter ett antal veckor på sommarstället. Åkte hem imorse för att fixa de sista sakerna inför USA. Tog sista spruntan idag, så nu är jag helt vaccinerad, köpte resväska, fixade present till värdfamiljen och klippte mig en sista gång innan avresan.
De senaste dagarna har varit härliga. I lördags var en kompis på besök på sommarstället, det var tennistävlingar som vi tittade på, dock ställde ingen av oss upp. Sen har det varit väldigt fint väder så jag har varit ute mycket; tränat, varit på stranden, spelat tennis och bara levt livet. Får ta vara på varje dag i Sverige för nu närmar sig avresan, oavsett när jag åker så är det max 3,5 veckor kvar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket datum åker du och ska du åka till New York innan?

2013-08-07 @ 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0