American Christmas

Då har jag firat min amerikanska jul. Det var väldigt annorlunda. Vaknade upp imorse och öppnade paket med värdfamiljen. Sen tittade jag på Kalle Ankas Jul, han inte med det igår men tänkte inte hoppa över det, det är en del av min jul. Efter det ställde jag mig och bakade lussebullar. Denna satsen blev så mycket bättre än den förra, orkade dock inte rulla alla som vanligt så de flesta formade jag som bollar.
Sen kom farfarn och morfarn hit och vi öppnade lite fler paket med dem, åt middag och hade en härlig kväll/eftermiddag. I övrigt så packade jag mina väskor idag, för i morgon bär det av till Colorado!! Yep, jag ska dit i ett par dagar och åka skidor. Ska till Vail en av dagarna, vilket mer eller mindre är en av mina topp drömskiddestinationer! Så vi får se om jag har tid att blogga där, schemat är väldigt fullt och jag vet inte ens om jag kommer ha internet. Om inte så önskar jag er alla ett gott nytt år!
 
Presenten som vi fick öppna den 24:e
 
 
Efterrätten som jag lagade till igår - hallon/choklad mousse
 
 
 
Årets julklappar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0