Chicago

Förra lördagen var jag i Chicago med skolans tyskklubb. Vi var där en heldag och hade hur roligt som helst. Det avr helt underbart att vara i en stad igen, där jag faktiskt kunde gå, inte bara ta bil. Vi shoppade, gick till turistattraktioner och lite smått och gott. Här kommer i vart fall en hel drös med bilder från dagen.
 
Christkindlmarket
 
Utbytisarna och poliserna...
 
 
Aldrig för gamla för Disney
 
En liten tjej kom in och ville ta bilder inne i Disney-slottet, men där satt tre tonåringar...
 
Juldekorationer
 
Macy's
 
Åttonde våningen och påväg mot The Great Tree
 
The Great Tree
 
 
Jag, Nicolás och Emilie
 
Från åttonde vånignen
 
 
Jag och Katharina
 
Let's do the Emilie Face
 
 
Emilie
 
Katharina och jag
 
The Bean
 
 
Nicolás, Emilie, jag och Katharina - utbytisarna med andra ord
 
 
 
 
Ser ni ansiktet?
 
 
 
 
 
Chicago Riverwalk
 
 
 
Chicago by Night
 
German Club styrelsen och utbytisarna.
Skolans Exchange Club är lite som en del av skolans German Club. De som är på styrelsen av German Club är de som tog hand om oss när vi kom hit, och som vi blev tillsagda att vi kunde prata med eller ha roligt med innan vi hittade kompisar och kände oss hemma och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0