Colorado

Efter 20 timmar på en buss med mestadels högstadieelever så har jag nu anlänt till Breckenridge, Colorado. Vi kom fram tidigt imorse, när det var bäcksvart ute. Idag har vi inte åkt skidor. Vi började med att äta frukost på en restaurang (längesen jag åt så god frukost: yoghurt, müsli och frukt - så europeiskt som ledaren här sa). Efter det åkte vi upp på berget och åkte i en karusell. Sen handlade vi även mat inför dagarna här. På eftermiddagen har vi bara tagit det lungt och om ca två timmar är det dags för middag.
Imorgon och i övermorgon kommer vi åka skidor här i Breckenridge, på måndag blir det Vail (JAA!!) och sen tisdag Breckenridge igen.
 
Att ladda upp bilder på bloggen är lite för tungt för wifi här så jag lägger upp resten av bildernär när jag kommer hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0