Ett paket kommer skickat

I måndags när jag kom hem från skolan stod ett mycket efterlängtat paket utanför garageporten! Min värdmamma bara tittade på mig och verkade vänta på en reaktion och det kan man minst sagt säga att hon fick. Jag var såå glad.
Säger bara tack, tack och åter igen tack till värdens bästa familj. Love ya!! Där fanns allt från saffran, pepparkakor och pärlsocker till julklappar, chokladkalender, massivs med lösgodis, min favorittidning och självklart Marabou!! Se bara glädjen i mina ögon på den tredje bilden!!!
När vi kom hem från skolan den dagen så var elektriciteten sönder i hela mitt område, men jag hade inte tålamod nog att vänta med att öppna paketet. Samtidigt ville jag ha bilder. Så lösningen blev att jag satt på terassen i trädgården och min värdmamma stod bredvid huttrandes och tog bilder. Men det fanns godis och presenter till henne och resten av värdfamiljen i paketet så tror inte att det gjorde så mycket, hoppas jag...
 
 
Överlycklig!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0