Half Day

Idag hade jag "half day" som de kallar det här. Det innebär att jag bara var i skolan halva dagen och just idag innebar det sovmorgon för mig (första sovmorgonen sen jag kom hit, på en skoldag). Jag började skolan 11.00 (Yaayy) och sen hade jag bara två lektioner och lunch innan skolan var slut.
Efter det gick jag till Yearbook som vanligt. Insåg just att det har jag nog inte skrivit i bloggen tidigare, men jag är med i skolans Yearbook och vi träffas varje måndag och onsdag efter skolan mellan 14.30-16.00.
På kvällen hade jag möte inför en skidresa som jag ska på över nyår. Sen åkte jag, Sarah och min värdpappa för att handla en födelsedagspresent till min värdmamma som fyller år på lördag. Vi åt kvällsmat på Noodles (love it) och när vi kom hem var klockan redan 20.00. En ganska lång dag trots att jag inte började skolan förens 11.00
 
Bilden är sen i augusti, men det är i vart fall Mac'n'Cheese som Noodles typ är kända för. Jag måste dock säga att jag tycker det är för mycket ost och för krämigt så jag beställer alltid pasta med pesto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0