Sommaren är underbar

Hallå allihopa! Sitter nu hemma och väntar på att pappa ska komma. Vi ska hämta mamma och sen åka iväg en sväng. Som ni kanske ser så har jag ändrat designen. Jag är inte direkt duktig på det här med design så jag gissar mig fram lite, vilket kan leda till att designen ändras lite då och då (det tar ett tag för mig att hitta det jag vill ändra på).

De senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt på sommarstället. Va ute och körde båt med min bror och hans flickvän, jag försöker lära mig att lägga till och allt annat sånt smått som jag måste kunna för att kunna sticka ut med båten utan att pappa eller brorsan är med, om jag vill köra med kompisar eller något. Har även hängt lite på stranden, eller i en dag snarare. Låg i tre timmar och kom hem knallröd. Får dock skylla mig själv, hade ingen solskyddsfaktor...
Nu har jag babblat färdigt. Jag hoppas att ni alla har en trevlig sommar oavsett om ni arbetar, hänger på stranden eller hittar på något annat!

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0