Black Friday

Yep, Black Friday är namnet! Det är mer eller mindre så att sent på kvällen (eller midnatt)  på Thanksgiving så öppnar alla butiker och har en superrea på alla deras produkter. Så när alla har firat Thanksgiving och ätit och sen tagit det lugnt ett tag så kör man ut till köpcentret och fyndar. Om man vill ha något speciellt, typ en TV, så behöver man vara där i flera timmar innan och köa och sen är det ordagrant en fight om vem som får de få TV apparaterna som finns.
Hur som helst så blev jag upphämtad vid 23.45 och så körde vi till shoppingcentret. Väl där så var den största klungan med folk redan över (det hade vi planerat), eftersom alla kom innan midnatt då just det stället öppnade någon gång vid åtta på kvällen. Vi shoppade i vart fall loss och jag fick med mig en hel del saker hem. Jag hade dock en lista med saker som jag skulle köpa (mycket julklappar) och jag köpte bara tre saker utanför den listan.
Mina två bästa köp var en kofta och en stickad topp. Koftan var från H&M och jag såg den för ca en månad sen men tyckte att den var för dyr och nu var den på 70 %. Den stickade toppen köpte jag en likadan för ett par vecckor sen. Redan då tvekade jag för den var lite dyrare men jag tyckte den var så snygg så jag slog till och sen dess har jag använt den så sjukt mycket, älskar den verkligen. Hur som helst så fanns den i beige och vitt också och igår var den på 50 % så jag slog till. Vanligtvis köper jag inte likadana kläder i olika färger men denna är så galet snygg!!
Utöver det så fyndade jag lite på Victoria's Secret, inhandlade ett gäng julklappar och en födelsedagspresent till min värdmamma som fyller år nästa helg.
Jag kom hem vid 04.00 och gick och la mig vid 04.30. Sen vaknade jag vid 10.00 i morse men somnade om och vaknade vid 12.30!!! Med tanke på att jag vanligtvis inte sover längre än 10.00 hemma och sen jag kom hit har jag inte sovit längre än 09.00 så säger det en del.
 
 
Sami, Addie, Emilie och jag
 
(Johannas bild)
Mina fynd - American Eagle, Victoria's Secret, JCPenny, H&M och Yankee Candle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0