Shopping shopping shopping

Yep, idag var det shopping som stod på schemat. Jag, Johanna och Katharina bestäme oss för att ha en liten utbytesstudent dag. Emilie var tyvärr inte hemma, men vi andra hade en toppen dag med massa shopping.
Jag började dagen med att gå en runda ner till postkontoret och skicka iväg ett gäng brev. Där hämtade Johanna och hennes värdmamma sen upp mig och så for vi och hämtade Katharina. Väl framme vid köpcentret släppte vi alla loss. Vi åt lunch, stod i kö till kassan i 15 minuter och spenderade massa pengar... Men roligt hade vi i vart fall :)
Nu ska jag iväg och äta kvällsmat på någon restaurang där du först lägger upp vad du vill ha på din tallrik och sen lagar kocken det framför dig, hoppas på att det kommer smaka gott gotti gott gott.
 
 
Jag, Katharina och Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0