En titt tillbaka på min tennissäsong

Jag tänkte göra en liten sammanfattning av min tennissäsong, som avslutades för drygt två veckor sen.
- Jag spelade i Varsity
- Min position var 4th singles
- Jag spelade totalt 17 matcher, varav 11 slutade med seger
- Jag slutade trea i conference, efter att ha besegrat skolan som är rankad trea här
Och sist men verkligen inte minst så hade jag sjukt roligt och lärde känna ett härligt gäng tjejer. Mina spelbuddies var så goa, min coach var glad, lättsam och allmänt härlig och det var en toppen start på mitt år här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trea i conference, medaljen hålls glatt upp
 
Grymma 2nd doubles, som tog sig vidare till sectionals
 
 
Varsity Tennis 2013
Morgan, Mannat, Emily, Coach Chapman, Danielle, Simarpreet, Elizabeth
Kayla, Shanna, Emily, jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0