En uppdatering

Ännu en dag börjar nu närma sig sitt slut. Vi är lediga på fredag så imorgon är min fredag kan man säga. Efter skolan är det ett litet event på skolan som jag anmält mig till, mer om det får ni höra senare.
Idag, efter skolan, så tog jag en promenad och tog mig äntligen ner till Sussex Post Office och fick iväg ett gäng brev som jag skrev i mitten av september... Bättre sent än aldrig, eller?!? När jag kom hem så väntade ett brev från skolan, mitt report card. Det är väl ungefär allt som hänt här idag. Jag har dragit fram dunjackan också, vi är fortfarande i oktober men det är nollgradigt här på dagarna, ändå är löven på träden gröna...
Igår hade pojkarna sin sista fotbollsmatch för säsongen. Innan de gav sig iväg passade jag på att be om ett par foton med pojkarna och deras fina utrustning.
 
 
Spara synen av mitt betyg i matte; det kommer nämligen, med stor sannolikhet, inte upprepas igen.
 
Sista matchen för säsongen

Kommentarer
Postat av: Maria

Straight A's såklart!! Vad roligt att det går så bra Anna :)

2013-10-25 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0