Oktober månad: Sammanfattning

Ursäkta för dålig uppdatering, men jag har massvis med hemlängtan just nu. Det innebär massa tårar och jobbiga dagar så bloggen har inte direkt varit min prioritet. Men tänkte göra en sammanfattning av oktober månad, i bilder. Enjoy!
Spirit Week...
 
...som inleddes med comfy day
 
Tredjepris i Conference
 
Homecoming...
 
...där jag fick med mig en souvenir hem :)
 
Sista tennismatchen...
 
...samt avslutningsbankett
 
En hel del shopping
 
En tur till en pumpafarm...
 
...samt pumpkin carving
 
Värdbrödernas sista fotbollsmatch
 
Massa hemlängtan :(
 
 
Det var min månad i kort, för fler bilder och mer text är det bara att skrolla ner och titta på tidigare inlägg från månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0