Årsresumé 2013

Så här såg mitt år ut i bilder. Vill bara tacka alla som gjorde året till vad det blev. Speciellt min svenska familj som lät mig åka på detta utbytesår till USA, och självklart min värdfamilj som tog mig in i deras hem och tar hand om mig på bästa sätt. Är också väldigt tacksam till alla mina vänner, både ni hemma i Sverige som fortsätter att ha kontakt med mig och lyfter upp mig när jag har hemlängtan, och även till alla vänner jag har fått här i USA.
 
SM med goaste skidtjejerna
 
Avslutade första säsongen som skidtränare
 
London över påsk
 
Förberedelseläger inför USA
 
Fyllde 18 år
 
Sommartider på Ljungen
 
 
Grillsommarkvällar
 
Serena Williams i Båstad!
 
Packade väskorna och drog till USA
 
New York
 
Limo genom Times Square
 
Varsity tennis team
 
 
Made the honor's roll for tennis
 
 
Senior pictures
 
Amerikansk fotboll
 
Amerikansk high school
 
Homecoming
 
Amerikansk Halloween
 
 
High School spirit med andra utbytisar
 
Tornadovarning
 
Thanksgiving
 
St. Nick
 
Paket med godsaker från Sverige
 
Chicago
 
Amerikansk jul
 
Skidåkning i Colorado

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0