Breckenridge

Annandagen satte jag mig på bussen i 20 timmar för att ta mig till "The Rocky Mountains", Colorado. Där hade jag ett gäng härliga skiddagar med 30 andra personer. Vi åkte skidor mellan 9.30-15.30 varje dag. Första liften upp var det som gällde. Här kommer ett gäng bilder. De flesta är inte mina.
 
 
 
 
 
 
Peak 6 - öppnade tre dagar innan vi kom dit.
3750 meter
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snowshoeing
 
Nästan svenska
 
 
Hemresa
 
 
 
 
 
Inga missförstånd om att åka långsamt här inte
 
 
 
Pine Ridge var området där våra lägenheter fanns
 
Godaste chokladen
 
 
30 min eller så innan avresa
 
Här firade jag nyår, i Ogallala, Nebraska. Måste säga att toaletterna var verkligen "classy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0