Bilderna ni aldrig fick se

Här kommer lite skojiga bilder som jag mer eller mindre glömt att lägga upp.
 
Alli och Kirsten under Spirit Week's Character Day första veckan i oktober
 
Skrattade så när jag såg denna skylten på en byggnad "ice cold beer to go"
 
Glädjen när Katharina gav mig lite äkta Haribogodis
 
Cascade weekend med värdfamiljen
 
Sista skidtävlingen som avslutades med glass på Culvers - syskonkärlek i dessa bilder alltså...
 
När mina värdförälrar va redo för en liten bowlingturnering med vänner - vackra som bara den är vi
 
Jag och Emilie precis innan vi gav oss av till senior ball
 
Go Admirals! - hockeymatchen
 
Sarah och jag i Arizona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0