Academic Awards Ceremony

Kom nyss hem från en liten tillställning där alla elever med ca 18,0 eller högre i betygssnitt blev tilldelade ett diplom och äran mer eller mindre av att vara en duktig elev. Kände att jag inte riktigt hörde hemma då det bara är mina betyg från förra terminen som räknades. Satt med alla seniors (uppe på scenen...) som har haft A i typ alla ämnen utom kanske fyra stycken eller så sen nian. Men fick i vartfall ett fiplom/certifikat och eftersom jag är senior så fick jag ett band att hänga runt min gown under graduation som visar att jag är en "outstanding student". Va faktiskt roligare än jag trodde, och tog bara en timme.
 
Precis innan mitt namn kallades (och självklart va jag den enda av ca 400 elever vars mellannamn också slank in. Förstår inte varför men det va inte alls kul!!)
 
Tackade rektorn och två andra personer för "äran"
 
Mitt fina bevis/cerifikat/diplom eller vad det nu kallas
Sarah, min värdsyster, är en grym elev
 
Och detsamma gäller för Emilie, min franska buddy

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad roligt Anna, you go girl!!

2014-03-25 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0