Måndagen

Igår va det ju som sagt Memorial Day. Emilie kom över och tillsammans med min värdfamilj åkte vi till the Falls och tittade på the Memorial Day Parade. Det va en sån där riktigt amerikansk parad. Kanske inte det roligtaste (man sitter bara och kollar på folk som går i paraden), men ändå något jag ville göra då det är så himla amerikanskt. Efter det så åkte jag och ett par kompisar till stranden i en/två timmar eller så. När vi kom hem drog jag direkt för att se bio med värdfamiljen och en annan familj. När bion va över gick vi och åt på en riktig "cow boy restaurang". Min värdfamilj fick för sig att säga till servitrisen att det va min födelsedag, så ja, när vi ätit klart så kom servitriserna med en liten "häst" (sån som man lägger pengar i och rider på, fast denna va bara en stillastående) och så fick jag sätta mig på den, de fick hela restaurangen och alla gäster att sjunga och så satt jag och viftade med en servett, som en slangbella... roligt, men aningen pinsamt :)
 
 
 
 
 
 
 
Min absoluta favorit - The dancing grannies!! haha, så himla skön!!
 
 
 
Min skolas band
 
 
Emilie, jag och Sarah, ihoptryckta i baksätet, redo för stranden
 
"Födelsedagsbarnet"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0