Prom 2k14

Åh, hade en helt underbar promkväll!! Tog mig två timmar att fixa hår och smink  innan det vid halv två tiden va dags att dra och ta bilder. Började hos en kompis hus där alla möttes och tog några bilder. Sen runt halv tre drog vi till en park där vi mötte en fotograf som vi bokat. Hon tog bilder på oss i en timme. Sen vid fyra så åkte vi tillbaka till min kompis hus. Vi hängde där i kanske 30 min innan vi drog till skolan.
 
Klockan 17.00 va det dags för grand march, då alla som har en dejt får deras namn utropade och så går man typ ut på en "scen" (gympagolvet) och så tar folk bilder. Temat va The Great Gatsby.
 
Sen lämnade skolbussarna skolan och vi åkte till Milwaukee där själva prom höll hus. Vi höll hus i "Milwaukee Historical Society", en fin byggnad, dock inte särskilt stor. Vi åt middag, och sen va det dans som gällde resten av kvällen.
 
Vi hade sånt sjukt tur med vädret. Det va helt otroligt varmt, men jag va bara glad att vi hade sol och fint väder. Igår, söndag, ösregnade det, i natt åskade det som bara den och just nu är det åska och ösregn utanför mitt fönster...
 
Lägger i vart fall upp några av alla hundratals bilder vi tog. Ingen av dessa är tagna av den proffesionella fotografen. Jag kanske lägger upp några av hennes bilder senare, men får dem först om en vecka eller så.
 
 
 
Jake och jag
 
Patty och jag
 
Insåg att jag inte fick någon bild av mitt hår, men zoomade in på denna bilden i vart fall - måste säga att jag blev riktigt nöjd
 
Jag och Alli - tjejerna med de "poofiga" klänningarna
 
Jag och Emilie
 
Min underbara Frenchie
 
Jag, Corinna och Emilie
 
Tjejerna - Jag, Anna, Corinna, Melanie, Joyce, Hannah, Allison och Emilie
 
Grabbarna - Stiliga killar!!
 
Hela gänget
 
Jag och Sarah
 
Nana kom med för att ta bilder
 
Anna, Corinna och Joyce
 
Jag och Hannah
 
 
Anna och Allison
 
Corinna och Joyce
 
Hela gänget i parken
 
Anna, jag, Joyce, Alli, Corinna, Emilie, Hannah och Melanie
 
 
 
 
 
 
Grand March
 
Jag, Johanna och Katharina
 
Jag och Kirsten
 
Jag och Lauren
 
Jag och Vicki
 
Okej, ser väl kanske inte så fint ut på denna bilden, men det va verkligen ett fint ställe...

Kommentarer
Postat av: Liv

Wow, shit vad kul!!! Vilka bilder!! :D

2014-05-13 @ 09:24:28
Postat av: Karin

Åååååhhhhhhh vad fin du vaaaar! Underbara bilder!!

2014-05-16 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0