Framme i Wisconsin

Hej!
Efter en tuff dag på flygplatsen är jag äntligen framme i Wisconsin. Mitt flyg ställdes in på grund av storm och sen gick det inte som jag hoppats med andra flyg men till slut kom jag med ett flyg, så efter 13 timmar på flygplatsen satte jag mig på flyget mot Wisconsin och väl här mötte jag min värdfamilj. De är hur trevliga som helst, en riktig toppenfamilj.
Idag har vi fixat med lite nödvändigheter och i helgen väntar en del aktiviteter. Jag har packat upp allt, kommit i ordning och allt känns bra.
Här kommer lite fler bilder från prep coursen i New York, men INGA av bilderna är mina.
 
Det superhärliga NYgänget
 
 
 
New York by night
 
 
Limo ride
 
Limo ride
 
Times Square
 
 
Frihetsgudinnan
 
 
 
Alla STSare på Central Station
 
Jones Beach, Long Island
 
 
M&Ms World / Frihetsgudinnan
 
Efter cheerleading practice (jag är nr två från vänster)
 
 
Första dagen i NYC, Central Park
 
Central Park, älskar reflektionen av byggnaderna
 
Converse store - amerikanska falggan
 
Baseball practice

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!! Det maste ha varit jobbigt att vara fosenad sa manga timmar! En gang nar Niklas akte till Colorado fick han sova pa golvet pa flyglatsen for det var snowstorm och bussarna till skidorten gick inte. Hor till nar man ar ute och reser ibland. Hoppas att du har set jatte bra!! Tanker pa dig!! oxoxo Skriv eller ring 1561-414-9267

2013-08-27 @ 04:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0