Svar på kommentar

Hej! 
Jag undrar hur du bestämde dig för att åka med STS? Vad avgjorde saken för dig? 
Jag ska nämligen åka nästa år och är just nu i steget med att välja organisation och det är såå himla svårt! 
Tack på förhand, ska bli riktigt kul att följa din resa! 
Kajsa
 
Hej Kajsa!
Åh vad roligt att du ska iväg. Om jag ska vara ärlig så tittade jag inte ens runt på någon annan organisation. Jag känner flera vänner till familjen som har varit iväg tidigare år, alla med olika organisationer, och jag har hört alla möjliga historier, både positiva och negativa.
Jag har tidigare varit iväg på språkresa med STS och var då supernöjd med deras arbete. De var noga med att informationen kom ut, den kom ut i god tid, de var (och är även inför utbytesåret) alltid trevliga när man ringer och frågar om något m.m. Jag och min familj tyckte helt enkelt att de skötte allt med språkresan snyggt och professionellt och var i det stora hela väldigt nöjda med organisationen så då sa vi att vi kör med den även under utbytesåret, vilket jag inte ångrar på något sätt.
Jag kan även tillägga att de har varit bra under förberedelserna inför utbytesåret. De har bland annat ett förberedelsemöte och läger, man får information och tips via mail lite då och då under våren, det skickas ut broschyrer att läsa m.m.
Jag hoppas att du hittar en organisation som känns bra, jag kan definitivt rekomendera STS.
Lycka till och hör av dig om du undrar över något mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0