Utbytesstudent

Hallå allihopa!
Mitt namn är Anna och i denna blogg ska jag skriva om mitt liv som utbytesstudent i USA, men även om förberedelser, tankar och annat som sker innan avresa.
Jag har varit intresserad av att plugga i USA sedan många år tillbaka. I mitten av juli 2012 anmälde jag mig, i början av augusti var jag på intervju och två veckor senare fick jag beskedet att jag blivit antagen. Sedan dess har jag läst massvis med bloggar av personer som har varit iväg, av personer som är iväg och nu även av personer som ska iväg samtidigt som jag.
Jag hoppas att ni tycker om min blogg och att ni kommer fortsätta att titta in på den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

--------

2013-06-19 @ 11:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0