Homecoming

Igår kväll var det homecoming som stod på schemat. Vi började med att göra oss i ordning hos Corinna, tog lite bilder där, åkte vidare till Lauren och tog lite bilder där, sen åt vi hos Lauren och sen vidare till homecoming. Efter homecoming åkte vi hem till Anna och sov över där, imorse vaknade vi alla upp, satte oss i bilen och åkte till M&Ms där vi käkade frukost. Här kommer en redig drös med bilder:
Jag ska tillägga att många av bilderna INTE är mina!
 
 
Getting ready
 
Jag, Katharina, Sami, Emilie, Corinna, Morgan, Anna, Melanie, Joyce
 
 
Jag, Emilie och Katharina
 
Katharina, our beautiful German exchange girl
Beautiful host sisters
 
"Annorna"
Corinna och Addie
 
Food time
 
 
Fixar till håret en aning
 
 
 
 
Lauren
 
Alli och Lauren
 
Lauren och jag
 
Jag och Alli
 
Kirsten
 
 
Fick med mig en affisch hem
 
Sleepover
 
Breakfast
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0