Last Tennis Practice

Idag hade jag min sista tennisträning för säsongen. Tiden har gått så fort och jag hade gärna fortsatt spela tennis under året. Imorgon är min första match i the conference tournament. Skillnaden på detta och conference är att detta är själva turneringen då du åker ut så fort du missar en match. Den som vinner conference går vidare till regional och sen state. Jag hoppas på att vinna min första match, gör jag det så möter jag DSHA (en skola här) och de är rankade fyra i delstaten så jag lär förlora den matchen. Jag mötte dem tidigare i år och förlorade. Förlorar jag den spelar jag om tredjeplatsen i conference och det lär också bli en tuff match då jag antagligen möter antingen en skola som är rankad sjua i delstaten eller en annan skola som också är duktig. Men jag hoppas på en tredjeplats.
Här är ett gäng bilder från sista tennisträningen:
 
Emily och Simarpreet
 
HHS Tennis (något stel bild, men who cares)
 
Emily och Simarpreet
 
 
Emily, Simarpreet, jag och Emily
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0