Min helg

I fredags åkte jag än en gång till the mall med ett gäng kompisar. Jag köpte ett par träningsbyxor, en halsduk, lite smink och med tanke på att vi har ca 5°C här på dagarna nu så passade jag på att köpa en vit kort sommarklänning. Skämt och sido så kostade den 6 dollar på rean, den passade perfekt, var supersöt och jag kan ju använda den till våren...
I lördags så fyllde Corinna 17 så vi firade henne, bilder från det kommer i ett separat inlägg, och i söndags var det "Packer football game" och jag åkte över till Emilies hus tillsammans med Johanna, den andra franska utbyteseleven och vi hade allmänt
roligt -> tre utbytestjejer som pratade om allt vi varit med om, saker som känns tufft, och massa roliga saker som tjejer helt enkelt snackar om :)
 
Emilie, jag, Addie, Kirsten och Brianna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0