Spirit Week: Friday

Idag var sista dagen av spirit week. Dagens tema var Charger Pride Day. Charger är skolans hejarklacksnamn, typ, och alla skulle ha kläder som gav school spirit mer eller mindre.
Idag var det också en halv dag i skolan, eftersom det var homecoming football game idag, vilket är fredagen innan homecoming på nästan alla skolor. Under sista timmen i skolan så var det Pep Rally. Jag filmade lite och tänkte sätta ihop en kort kort film och lägga upp när jag har tid.
Efter skolan åkte vi till Noodles och åt, sen köpte vi de sista nödvändigheterna inför homecoming, skor osv., och sen åkte vi och såg the football game.
 
"Charger Pride or Die"
 
Pep Rally
 
Noodles, godaste pestorätten jag någonsin ätit
 
At the mall, två av utbytestjejerna köpte dessa underbart fina klänningarna till homecoming
 
Innan fotbollsmatchen
(Morgan, jag, Addie och Emilie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0