Tennis Banquet

Igår, onsdag, var det the end of tennis season banquette. Det är en stor middag med alla tennisspelarna (Varsity, Junior Varsity och Junior Varsity 2), alla våra coacher och våra familjer. Jag var där med min värdmamma. De började med middag, sen fick alla spelarna ett intyg och sen var det speciella priser till en del av spelarna. Alla spelare som är seniors fick med sig en ros hem, alla spelare på Varsity (det bästa teamet) fick Wilson priset vilket är en dekorerad tennisboll med ett smeknamn för varje person. På min boll stod det Game Planner med motivationen att jag alltid såg svagheten/styrkan i min motståndare och alltid hade en plan på hur jag skulle spela henne för att inte förlora.
 
Emily och jag
 
Coach fyllde år!! (eller ja, idag torsdag fyllde hon år)
 
Varsity teamet (utom Simar)
 
Jag med allt jag fick med mig:
Min vackra tennisboll, två rosor, en mapp med säsongens resultat/höjdpunkter, skiva med bildspel från säsongen, silverhalsband med ett tennisrack som berlock, intyg på att jag spelat med Varsity, tennislinne som jag beställt sen innan och en långärmad tenniströja som jag också beställt sen innan. Jag tror det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0