Carbo Load

Yep, då kan jag meddela att jag har gått upp typ 3-5 kilo bara igår, nej jag skoja bara (andas mamma och pappa). Men igår efter tennisträningen så körde vi alla till Shana´s hus och hade en carbo load då vi bara äter massvis med kolhydrater. Tennisteamet gör det en gång varje år och alla ser typ fram emot det under hela året. Maten var hur god som helst (kändes som svensk mat). Det var pasta med köttfärssås, lasagne, sallad, köttbullar (inte som svenska dock) och massvis med goda efterrätter: brownies, glass, peanut butter cookies och ja, ni förstår. Jag var så mätt, men gott var det.
Idag hade jag min sista conference tennis match. Det var mot våra rivaler och jag vann (6-2, 6-2)!! Resultatet ser väldigt bra ut, men matchen var inte helt enkel.
Igår fick vi också våra tennisjackor. De är sjukt snygga men mitt namn är felstavat: de har blandat ihop det amerikanska sättet att stava det (Hoegsten) och det svenska (Högsten). Får se om jag gör något åt det, annars får det vara.
 
 
What happened to my name...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0