En tuff match

Hellu!!
Nu sitter jag på mitt rum, redo för att sova. Kom hem från en tennismatch för en knapp timme sen. Idag blev det förlust för min del, 4-6, 2-6. Men jag hänger inte läpp för det. Skolan vi mötte har vunnit state championships ett flertal gånger och är de bästa i hela delstaten. Min skola har tydligen aldrig vunnit ett set mot dem, tills idag. Danielle, en av tjejerna vann första setet med 6-2, förlorade dock det andra med 3-6 och i tredje och sista set är ställningen just nu 5-4 (till Danielle) 0-30 (till motståndaren). Matchen avbröts pga regn och kommer fortsätta att spelas på måndag. Vår coach, och alla vi andra, är redan så stolta över Danielle. Jag är också nöjd med mitt resultat - jag spelade bra, inte mitt bästa, men bra och min coach var väldigt nöjd med min insats (vanligtvis brukar resultaten se ut ungerfär såhär: 6-1, 6-0).

Kommentarer
Postat av: Philip

Hello Fartass!! Verkar som du behöver träna lite mer. När du kommer hem ska jag visa dig hur man vinner med 6-0, 6-0.

Svar: Ursäkta...? Jag har vunnit fyra av sex matcher! När vann du senast retrumpa?
Anna Högsten

2013-09-15 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0