Första skoldagen

Woho, överlevde första dagen i skolan. Märkte dock hur mycket energi som behövs för att jag ska orka prata engelska och lyssna på engelska hela dagarna. Lektionerna här är 83 minuter långa och sen har jag sju minuters rast mellan varje lektion, och eftersom alla lärare pratar under lektionerna så krävs det en hel del koncentration för att lyssna och förstå vad de säger. Men jag antar att det kommer bli lättare med tiden.
Sen hade jag tennisträning efter skolan. Jag spelade inte särskilt bra idag, men såna träningar får man räkna med ibland.
Här kommer en bild på mitt schema. Måste erkänna att jag gärna hade börjat lite senare varje morgon. Åker hemifrån klockan 06.55...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0