HHS Football Game

Igår var jag som sagt på min första hemmamatch för Hamilton High School. Vi började med att gå på en "tail gate" där det fanns gratis mat och där alla hämtade sina t-shirts som skulle bäras under matchen. Sen intog vi våra platser på läktaren och så började det. Atmosfären var toppen, alla bar likadana t-shirts och vi hade massa ramsor och gester som vi gjorde varje gång något bra hände, vilket var ofta - HHS vann nämligen matchen med 42-14 (en touch down är 6 poäng och sen får du 1 extrapoäng om sparkar in bollen mellan två stolpar). Denna match ansågs vara en av årets viktigaste matcher för vår skola. Vi mötte nämligen en skola som geografiskt är väldigt nära oss och vi är som rivaler mer eller mindre - jag möter samma skola i tennis på torsdag...
Det var i vart fall roligt att stå mitt bland alla entusiastiska HHS:are och heja!
 
Emilie (fransk utbyteselev) och jag innan matchstart.
 
SUPERFANS!!
Vicki, Addie, Alli och Emilie (sen kommer jag som är den enda utan det där "i"-ljudet i mitt namn, kanske blir Annie under året jag är här...)
 
 
I halvlek var dansteamet ute och körde en runda, och duktiga var de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0