Senior pictures

Idag vaknade jag tidigt. Kunde inte riktigt sova inatt så vaknade/somnade ca en gång var 20e minut, var sjukt irriterande. Men får ta och lägga mig tidigt ikväll.
När klockan stog 09.40 satte vi oss i bilen och körde till kyrkan där vi spenderade en timme mellan 10-11. Min ena värdbror medverkade och bar korset, höll en bok framför prästen och sånt.
Sen var det dags att göra mig iordning för att vid 14.00 ta senior pictures. Jag hade bokat tid hos en professionell fotograf som tar ca 100-150 bilder av mig och sen får jag välja ut så många jag vill och köpa dem. En eller några av dem, har inte riktigt koll, kommer sättas in i skolans yearbook som alla elever får (eller köper tror jag) i slutet av året. Jag blev riktigt nöjd med många av bilderna, fotografen är en vän till familjen och hon var såå trevlig mot mig. När jag får bilderna, om någon eller några veckor, visar jag ett gäng av dem här på bloggen så håll utkik.
The Packers (ett american football team i Wisconsin) hade match idag, eller den pågår nog fortfarande. Det är otroligt populärt så sånt måste man följa.
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Här fick jag ju svar på det jag kom och tänka på innan - du blev senior! Hoppas du har det riktigt riktigt grymt och lever livet, men det är lite tomt här hemma faktiskt
:(

2013-09-09 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0