The last few days

I fredags när min värdmamma kom hem från jobbet så kom hon in i mitt rum med en påse som innehöll massa gosaker. Hon ville inte att jag skulle bli hungrig på lördagen (igår) då jag hade en "tennis invitational". Klockan ringde 06.20 för att sen åka till skolan därifrån bussen gick 07.00. Vi var åtta skolor som mötte varandra i en tävling. Jag spelade inte särskilt bra och förlorade min första match med 4-6, 3-6. Därmed var jag vidare till trösten och kunde inte placera mig bättre än femma. Men jag vann både min andra och tredje match och tog därmed hem femteplatsen. Tjejen jag mötte i min första match slutade som tvåa efter en relativt jämn final.
Idag skypade jag med min kära mamma. Vi pratade i drygt två timmar, om vardagen och massa annat.
Imorogn börjar spirit week. Då har varje dag ett tema som man ska klä ut sig till, morgondagen kommer bli så underbar då temat är comfy day: alla bär pyjamas eller mjukiskläder, sweet!
 
My little goodie bag
 
Early morning wake up
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0