En Bra Helg

Har haft en härlig helg. I fredags så hängde jag med två kompisar, det va flera månader sen vi tre umgicks tillsammans. Vi hade hur roligt som helst :)
 
Igår, lördag, började jag dagen med att skypa med familjen hemma i Sverige. Efter det gjorde jag verkligen ingenting, men det va skönt att ha en helt lugn dag.
 
Idag åkte jag till kyrkan runt 8.45 - barnen hade äggjakt med de påskäggen som vi fyllde förra veckan. Sen åkte jag för att fixa min balklänning, som är lite stor och lite lång. Åkte även runt till lite olika butiker med min värdmamma och värdsyster. VI åkte till någon lite annorlunda butik ute på landet, de hade i vart fall massa roliga saker - bland annat två svenska inredningsböcker...
 
En härlig helg i vart fall, och istället för att snöa så har det ösregnat, och haglat lite...
 
 
Kära lilla Sammy, världens goaste katt
 
 
 
 
 
Hittade en "svensk hylla"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0