Graduation

Börjar med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat min blogg på över två månader, men helt ärligt så har jag verkligen inte haft lust. Men nu ska jag försöka få upp de sista inläggen från mina sista veckor i USA.
 
Först och främst så va det graduation och fy fan va roligt det va säger jag bara. Jag tänker inte skriva så mycket om vad som hände, utan lägger istället upp en hel drös med bilder. Kortfattat så varade ceremonin i ca 1,5 timme och sen hade jag vänner och familj hemma hos min värdfamilj på en liten studentfest samt avskedsfest då det va sista gången jag skulle se många av dem innan jag åkte hem.
 
1. Min värdmammas lilla överraskning med bilder från min barndom när man gick in, sen när man gick ut igen så satt det biler från detta året på andra sidan av "flaggorna". Så underbart snällt och kreativt. // 2. Ännu en överraskning från min värdfamilj med ett citat som de tyckte stämde in på min vistelse här i USA, samt min senior picture. // 3. Min svenska och amerikanska familj innan själva graduation.
 
1. Intågandet till "Pomp and Circumstance" som spelas på alla graduations i både filmer och verklighet. // 2. The Pledge of Allegiance - blev ju sista gången man fick säga den. // 3. Mitt studenttal - för er som inte vet va jag en av de sex personerna som fick hålla tal under studenten. Så sjukt nervöst. Va ca 1800 pers i salen och mitt tal tog drygt fyra minuter. Gick riktigt bra i vart fall och jag fick massvis med komplimanger efter :)  // 4. A Capella kören som sjöng två låtar.
 
Massvis med bilder efter studenten med värdfamiljen, svenska familjen, och så klart med mina två syskon, en amerikanare och en svenne
 
Väl hemma så va det ännu fler bilder som gällde.
1. Emily, Vicki, jag, Allison, Johanna, Lauren, Tess och Emilie  // 2. Jag och Johanna  // 3. Allison och jag  // 4. Emilie som photo bombade mig och Vicki  // 5. Emily och jag precis som i alltid är när vi är tillsammans...  // 6. Selfie time med hela gänget
 
1. Jag och Emilie  // 2. Den oslagbara trion  // 3. Det härligaste kompisgänget jag någonsin hade kunnat hoppats på  // 4. Mästerfotografen Alli
 
1. Älskar denna bilden på Emilie, Corinna och mig  // 2. Zach och jag  // 3. Trippelpyramid med Anna och Emilie  // 4. Jake och jag  // 5. Alyse och jag
 
1. Mina görsnygga studenthattar samt diplom i bakgrunden  // 2. Härligaste tjejerna  // 3. Pappas tal bjöd på en redigt pinsam historia från barndomen  // 4. Min fantastiskt fina studentpresent från Addie
 
 
Så såg min graduation dag mer eller mindre ut. Det va verkligen en av de bästa dagarna under detta året. På kvällen avslutade vi men en klassisk amerikansk bonfire och jädrans vad skoj vi hade. Längesen jag skrattat så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0