På svensk mark igen

Efter en lång flygresa, som inte alls kändes lång, landade jag helt plötsligt i Köpenhamn. Flyget från New York till London va försenat så när vi kom av flyget fick jag och två av tjejerna som skulle med samma flyg "express passes" så vi skulle slippa stå i kö. Vi sprang som galningar och kom igenom security och allt och hann tillslut med planet. Under den sista halvtimmen kan jag inte ens nämna hur många gånger vi sa "girls, we did it", "omg, we're going home", "can you guys believe it's been 11 months" och allt annat vi sa. Vi skålade i vart fall precis innan landning. När vi kom ut fick vi reda på att bagaget inte kommit med flyget då förbindelsen i London blev så stressig. Så vi sa hejdå till varandra och sen gick vi ut genom dörrarna där vi möttes av familj och vänner. Mamma, pappa och Sally mötte mig. De hade ballonger, blommor, choklad, en svensk flagga och en skylt. Så himla snällt och gulligt. Mamma och pappa hade jag ju träffat bara tre veckor innan, men Sally hade jag inte sett på ett helt år och det va bara så härligt att krama om henne, prata och ja, allt.
 
Sofies snapchat
 
<3 <3
 
Vi åkte hem och satte oss på gräsmattan och pratade i ett par timmar. Min bror kom hem med sin nya valp som jag äntligen fick träffa. Sen åt vi middag innan de lurade iväg mig till stadsparken där en överaskning väntade. Sally hade arrangerat så ett par av mina kompisar hade en picknick och så. Jag blev så sjukt glad. Det va så skoj att se alla igen, prata och krama om dem och höra deras röster typ. Precis innan midnatt packade vi ihop och gick hem. Sally och jag gick och köpte lösgodis (!!!) och sen drog vi hem till mig. Vi låg och pratade och plötsligt va klockan 04.00 och jag insåg att Sally som inte hade jetlag va kanske lite trött, så vi gick och la oss.
Hade inte kunnat be om en bättre hemkomst :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0