Touchdown New York

Så kom vi äntligen fram till resans slutdestination, New York. Här hade vi en kväll, en heldag samt en förmiddag innan det va dags att flyga hem. Eftersom jag va i New York och gjorde massa sightseeing i början av mitt utbytesår så blev det mest shopping för mig och de andra tjejerna som va på samma läger som jag va på då. Men jag gick och såg Lejonkungen på Broadway med två tjejer. SÅ JÄKLAR BRA VA DEN!!! Vi gick även och tittade på the 9/11 memorial. Det va så sorgligt. Trots att vi va på Manhattan så va det helt knäpptyst där. Inte en enda person som va där snackade. Så fint, men tragiskt.
 
Central Park med Esther
 
 
Hands down the best I've ever seen
 
 
 
Folk som kommit och lagt blommor vid vissa namn
 
Times Square
 
Tack till det här gänget för en underbar Coast to coast resa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0