Long time no see

Ett tag sen jag skrev nu. Har inte hänt så mycket den senate veckan. Hade en skidtävling förra veckan som gick väldigt bra. Första tävlingen denna säsongen som kändes riktigt bra så det var roligt. Alltid kul att känna att man fortfarande har tävlingsformen när det kommer till skidåkning.
 
Hade även övernattning med ett gäng kompisar i helgen. Käkade, såg på film osv.
 
Sitter nu hemma och ska snart ge mig iväg till sista skidträningen för denna säsong :)
 
GOO SWEDEN!!
 
 
Käkade även glass förra veckan. Det var -20°C ute så jag och mina kompisar drog och käkade lite glass...
 
Skypade även med mina goa vän Bettan i fredags. Så roligt att pratas vid igen! Och hon hade LÖSGODIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0