Vail

En av dagarna i Colorado så åkte vi skidor i Vail istället för Breck. Vi satte oss då på bussen tidigt på morgonen. Tog ca 30-40 min om jag minns rätt att ta oss till Vail. Det är nu officiellt mitt nya favoritställe när det kommer till skidåkning, i vart fall här i USA. Backarna var långa, breda och eftersom liftsystemet är så stort så var det heller inte så många personer i varje backe. Där fanns allt från gröna till dubbelsvarta backar också, något för alla med andra ord. Endast några av bilderna är tagna av mig själv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En liten bild på hur modet såg ut i Vail; päls, päls och åter igen päls
 
 
 
 
 
 
 
Downtown Vail
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liv

Härligt med skidor och roligt för dig att få prova på en sådan drömort som jag antar att Vail är?! Femte skidbilden uppifrån är en riktig pangbild :) Kram

2014-01-08 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0