Sista Dagen

Sitter här på mitt rum. Om bara en dryg timme sätter jag mig i bilen för att åka till flygplatsen. Kan inte förstå att detta året är över. Sen i lördags har jag gråtit alldeles för mycket. Har sagt hejdå till alla vänner, nu är det bara värdfamiljen kvar.
 
Hur som helst så ber jag om ursäkt för urdålig uppdatering den senaste tiden. Men sen min familj kom hit i torsdags har jag bara inte haft tid. Idag åker jag på Coast-to-Coast i tre veckor, så jag kommer inte kunna uppdatera då heller. Men när jag kommer hem så kommer jag lägga upp bilder från studenten och den senaste veckan här. Samt bilder från Coast-to-Coast med STS såklart!!
 
Tills vi hörs igen, ha en härlig sommar alla!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0