Senior Ball

Igår va det som sagt Senior Ball. Jag, Emilie, Johanna och Sarah gjorde oss i ordning tillsammans och tog bilder. De flesta togs med en kamera som nu inte kan ladda upp bilderna (!!!!!) så vi har inte alls så många bilder som vi trodde. De är tydligen sparade i något konstigt format så alla roliga bilder där vi skrattar osv är borta. Snacka om att jag är arg över det!!!
Hur som helst så kom vi till dansen ca 10 min sent och trodde att vi skulle vara typ först eftersom ingen vill vara tidig och komma prick 19.00, men när vi kom in va alla utom kanske 10 pers där. Tydligen så va alla där 15-20 min tidigt för att få parkeringsplats och välja bord att sitta vid. Så vi kom in och satte oss vid ett bord där jag kände en person lite halvt... Middagen va god, men inte särskilt rolig eftersom vi inte riktigt kände någon vid bordet. Men sen kom dansen igång och det va faktiskt mycket roligare än jag trodde det skulle vara. Vi dansade hela tiden i tre timmar med bara några få avbrott då vi drack lite vatten.
Det pågick också en kvartsfinal mellan Wisconsin och Arizona i basketturneringen som kallas March Madness. När tiden gick ut så va det lika så det blev förlängning. Sista minuten av förlängningen så stod verkligen alla utom kanske 10 pers och tittade på matchen, precis utanför dörrarna till dansrummet. Det slutade med att Wisconsin vann med ett poäng tror jag, eller två, och då jublade alla och så sprang alla utom typ 20 pers in på dansgolvet igen. Tyckte att det va lite roligt...
Det slutade 23.00 och efter lite rundturer så va vi hemma vud 23.45. Vi satte på en film, men tror alla somnade innan den va klar. Hade i vart fall en riktigt rolig kväll :)
 

Kände att morgontofflorna va pricken över i:et för denna outfiten!!

 

My fabulous Frenchies and I
 
 
Everyone do the Emilie face
 
 
 
 
Mina härliga värdföräldrar som va klädda för att heja på Wisconsin under basketmatchen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0