Ski Banquet

Kom nyss hem från mitt skidteams End of Year Banquet. Vi åt middag, diplom delades ut, samt fyra olika priser. Jag fick en nummerlapp som alla hade skrivit en liten hälsning på, vilket jag tycker är så snällt av dem! Sen fick jag ett diplom och ett Varsity Letter (ett stort tyg-H som i "Hamilton") från Hamilton, min skola. Av de fyra priserna som delades ut (nykomling, most valuable racer, most improved racer, sportsmanship award) så tilldelades jag The Sportsmanship Award för att jag ställde upp för teamet och tävlade när jag inte skulle ha gjort det, så vi kunde gå vidare till nästa "nivå". Jag blev hur glad som helst. Det är ett stort plakat (ca A4 i storlek) och så finns teambilden samt mitt namn på det :)
 
Fick nummerlappen från teamet
  
 Sportsmanship Award :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0