Första Advent

Jahapp, då var Thanksgiving break över och jag ska tillbaka till skolan igen, men bara i tre veckor :)
Nu är vi inne i december och det är första advent idag. Här i USA har vi inte adventsljusstakar, i vart fall inte i min värdfamilj men jag har heller inte hört någon annan som har det. Måste erkänna att jag saknade att tända ett av de fyra ljusen en dag som denna. Men men, stämningen är ändå här för hela vårt hus är nu julpyntat och granen är fint uppsatt :)
Idag var det The Christmas Parade här hos oss och vi gick så klart och kollade. Den var tydligen ovanligt kort i år men det var mysigt när det varade i vart fall. Tog lite bilder men det var mörkt ute så de blev inte särskilt bra. Lägger kanske upp några senare. Nu får ni nöja er med en bild som jag snodde från google, som jag dock önskade fanns i mitt rum just nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0