Grattis Bettan

Jag vet att det nästan är den 30:e i Sverige men här är klockan snart 16.00 och jag kom nyss in från ännu en dag i skidbacken. Innan klockan slår midnatt i Sverige så vill jag passa på att gratta en underbar kompis till mig då hon idag firar sin stora dag.
 
GRATTIS BETTAN!!
 
Jag vet inte ens hur många år som vi har åkt skidor tillsammans, men desto längre vi känt varandra, desto mer har vi umgåtts. Från skidtävlingar med alla andra goa kompisar, till att vi senare år åkte flera timmar till en skidtävling bara vi två, till att senare umågs på sommaren också. En vän som är så go som du är gött att ha!
 
Hoppas att din dag var toppen! Tänker på dig här på andra sidan jorden!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

ÅHHH ANNA!!! Gud vad gullig du är!! Tack så himla mycket, jag blir så rörd :') Inser nu ännu mer hur mycket jag saknar dig! Vi måste verkligen prata snart :) Tusen tack igen, du är toppen! Massor av kramar <3

2014-01-03 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0