Julpyssel

Sista dagen i november satte vi upp julgranen i min värdfamiljs hus. En del av processen var att montera ihop den och dra grenarna i rätt riktning, vilket jag tyckte va hur kul som helst. På söndagen, den första december, stod julpyssel på schemat. Vi hade superroligt och mysigt. Jag är fortfarande inte klar med min julkula. Har bara gjort en åttondel men ska tillägga att den åttondelen tog fyra timmar.
 
 
Satte ihop julgranen
 
Mabel och jag
 
 
Vi fick in lite dans på schemat också
 
När vi shoppade inför julpysslandet hittade vi UGGs i storleken av min hand om inte mindre
 
Mitt julpyssel-projekt
 
 
Patty gjorde tomteflaggor
 
Vackert resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0