En sista flytt

101 dagar i USA, en dag i min nya värdfamilj. Så är läget nu. Igår bytte jag värdfamilj och bor nu ca 10 minuter bort från mitt förra hem. Denna värdfamiljen består av två föräldrar, en 15 år gammal dotter, en hundvalp (10 månader gammal Golden Retriever) och en katt. Hittills känns det som om allt kommer att lösa sig, men de senaste veckorna har varit tuffa och jag har inte varit på mitt bästa humör, så det lär ta en vecka eller så innan allt börjar kännas normalt och bra igen.
 
Var också ute och gick häromdagen, och insåg att julgranen längs The Main Street har satts upp, den 20:e november, bara sådär en dryg månad innan jul...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Varför flyttade du??

2013-11-24 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0