Svar på kommentar

Mimmi:
Är du nöjd med STS Foundation?
Innan jag kom hit hade jag bara kontakt med STS i Sverige och sen hade de kontakt med STSF. Sen jag kom hit har jag mött min Local Coordinator en gång i början då hon kom hit och pratade med mig och såg till att allt var bra och sånt. I övrigt har man bara kontakt med dem om man känner att det är något problem och att man vill prata med sin LC om det, vilket jag inte har behövt uppleva. Så det lilla jag har haft kontakt med dem så är jag nöjd med STSF. De hittade en familj åt mig och kom hit och såg till att jag kommit tillrätta och om ajg hade några frågor osv.
Sen anordnar de också resor under året. Om några veckor har de tex en utflykt till Chicago som vi kan åka på och sånt.
Jag hoppas att jag svarade på allt du ville ha svar på, annars är det bara att
skriva igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0