Tornadovarning

Yep, idag hade vi tornadovarningar runt om i södra delarna av Wisconsin. I Milwaukee, ca 20 minuter härifrån, så fick alla gå ner i sina källare och ta skydd och sånt. Som tur var så kom det inte till oss, vi hade "bara" en storm och redigt åskväder.
 
(Johannas bild)
 
I fredags så körde jag och mina värdföräldrar ner till Chicago för att hämta min skidutrustning på flygplatsen.
 
 
Igår, lördag, var jag först på köpcentret med ett gäng kompisar. Jag köpte en födelsedagspresent till min värdpappa som fyller år i kommande vecka och till mig själv löpte jag ett vanligt basic linne och ett par örhängen (60% rea)! På kvällen var vi fem kompisar som beställde hem Buffalo Wings (något som är ett måste här typ) och tittade på Mean Girls, som jag och min kära utbyteskompis Emilie inte hade sett.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sally

Tack och lov att det är bra med dig <3 Du är saknad!

2013-11-24 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0