A weekend at the trailer

Hallå!
Jag kom nyss hem från en joggingrunda, urtråkigt men nödvändigt om man ska hålla sig i form! (Läste ni det mamma och pappa? Jag har börjat springa, frivilligt!!)
 
I fredags åkte jag och värdfamiljen upp till deras mobila hem som ligger ca 3,5 timmar norr om Sussex. Vi hade en härlig lördag där. Det var hur fint väder som helst och jag glömde helt att jag var ute i solen en hel dag, fick bränna efter både shortsen och linnet, charmigt! Nej, men vi hade en härlig dag och på söndagsförmiddagen vid ca 11.00 så satte vi oss i bilen och körde hem igen för att sen åka och fira min värdpappas pappas födelsedag. Stora delar av släkten var där, bland annat ett gäng ungdomar i min ålder. Vi spelade spel, åt middag och åt världens godaste efterrätt. Den var otroligt maffig och i efterhand mådde jag inte toppen...
 
Såhär såg mitt rum ut, litet men mysigt
 
Så såg huset ut
 
Hela denna gräsmattan klippte vi, och det var roligt! Vi satt på små fyrhjulingar, hade musik i öronen och körde runt, runt.
 
En annan, större fyrhjuling som vi körde runt i på området
 
Till kvällsmat gjorde vi egen kebab; kykling, lök, paprika, svamp och ris - det var såå gott!!
 
 
Bonfire
 
SÖNDAG:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0